STRONA GŁÓWNA > Informator interesanta

  

INFORMATOR INTERESANTA
Ewidencja ludności

   
 

WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO
Referat Organizacyjno Prawny
pokój nr 17, tel.: (074) 85-86-206, 85-86-217

 

Wymagane dokumenty:

  • wniosek zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego,

  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych – dotyczy mężczyzn w wieku poborowym (do 50 roku życia).

Ponadto do wglądu:

  • dowód osobisty 

  • osoba niepełnoletnia nie posiadająca dowodu osobistego przedstawia odpis skrócony aktu urodzenia,

Opłaty:
procedura wymeldowania jest bezpłatna

Inne informacje:

  • Osoby niepełnoletnie wpisywane są na druku opiekuna prawnego ( rodzica), 

  • Na potwierdzenie wymeldowania organ administracyjny wydaje odpowiednie zaświadczenie.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. - Dz.U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)



 

 
 Informacje opracował(a): Monika Borysewicz
 Informacje udostępnił(a): Administrator
 Data zamieszczenia:

10.02.2012

 

strona główna  |  do góry  |

 

BIP Urząd Gminy w Dobromierzu