WYMELDOWANIE Z POBYTU
CZASOWEGO
Referat Organizacyjno Prawny
pokój nr 17, tel.: (074) 85-86-206, 85-86-217
Wymagane dokumenty:
-
wniosek zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego,
-
książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych – dotyczy mężczyzn w wieku poborowym (do 50 roku życia).
Ponadto do wglądu:
Opłaty:
procedura wymeldowana jest bezpłatna
Inne informacje:
-
Osoby niepełnoletnie dopisywane są na druku rodzica lub opiekuna.
-
Za osobę nie posiadającą pełnej zdolności prawnych wymeldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
-
Jeżeli okres pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona z obowiązku wymeldowania się.
-
Na potwierdzenie wymeldowania organ administracyjny wydaje odpowiednie zaświadczenie.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. -
Dz.U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)
|