STRONA GŁÓWNA > Informator interesanta

  

INFORMATOR INTERESANTA
Ewidencja ludności

   
 

WYMELDOWANIE Z POBYTU CZASOWEGO
Referat Organizacyjno Prawny
pokój nr 17, tel.: (074) 85-86-206, 85-86-217

 

Wymagane dokumenty:

  • wniosek zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego,

  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych – dotyczy mężczyzn w wieku poborowym (do 50 roku życia).

Ponadto do wglądu:

  • dowód osobisty,

  • osoba niepełnoletnia nie posiadająca dowodu osobistego przedstawia odpis skrócony aktu urodzenia.

Opłaty:
procedura wymeldowana jest bezpłatna

Inne informacje:

  • Osoby niepełnoletnie dopisywane są na druku rodzica lub opiekuna.

  • Za osobę nie posiadającą pełnej zdolności prawnych wymeldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

  • Jeżeli okres pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona z obowiązku wymeldowania się.

  • Na potwierdzenie wymeldowania organ administracyjny wydaje odpowiednie zaświadczenie.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. - Dz.U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)


 

 
 Informacje opracował(a): Monika Borysewicz
 Informacje udostępnił(a): Administrator
 Data zamieszczenia:

10.02.2012

 

strona główna  |  do góry  |

 

BIP Urząd Gminy w Dobromierzu