STRONA GŁÓWNA > Informator interesanta

  

INFORMATOR INTERESANTA
Gospodarka przestrzenna

   
 

WYDANIE OPINII O ZGODNOŚCI PROJEKTÓW PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI Z USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Referat Budownictwa i Rolnictwa
pokój nr 14, tel.: (074) 85-86-217 w. 18

 

Sposób załatwienia sprawy
Postanowienie wydane na wniosek właścicieli albo użytkowników wieczystych nieruchomości

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie opinii o zgodności podziału nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
  • 3 egz. wstępnego podziału nieruchomości sporządzonego na mapie zasadniczej 1-500/1-1000 (+ kolejne egz. w zależności od liczby wnioskodawców)
  • Wypis z ewidencji gruntów
  • Ewentualne notarialne upoważnienie osoby działającej w imieniu wnioskodawcy

Termin załatwienia sprawy
7 dni do miesiąca

Inne informacje
Uprawomocnienie postanowienia następuje po 7 dniach od daty jego doręczenia stronom, w przypadku nie odwołania się strony od postanowienia.

Wnioski wraz z załącznikami składa się w Sekretariacie Urzędu. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Podstawa prawna
art. 93 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2204 z późn zm.)

 


 

 
 Informacje opracował(a): Monika Borysewicz
 Informacje udostępnił(a): Administrator
 Data zamieszczenia:

15.04.2019

 

strona główna  |  do góry  |

 

BIP Urząd Gminy w Dobromierzu